خدایا کم آوردم
تاريخ : پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, | 3:43 | نویسنده : Ali
کم آورده ام... ای رفیق
تمامی ندارد این... شکستن ها
هر لحظه .... هر ثانیه...
هر بار می گویم
آخرین حقارت است
اما گویا... تمامی ندارد!

یک بار عاشق شدم
هزار بار توبه کردم...
خدا... می بخشد،می دانم
اما...
چشم... نمی بخشد
قلب... آرام نمی شود
ذهن... فراموش نمی کند

خسته شدم... خسته!
از چشمانی که همیشه... به راه اند
ازسینه ای که همیشه... بی قرار است
از خاطره هایی که مدام... مرورمی شوند
خدا را... بس است
سنگم که باشد
خرد می شود

چرا باور نمی کنند؟؟!!
او... رفته است
اگر او بود
من... توبه نمی کردم
شما هم ...دایه ی مهربان تر از مادر نمی شدید
تغاص چه را پس می دهم؟؟!!
نخواست ...نماند
تمامش کنید...

کم آورده ام.....کم آورده ام!
ای رفیق


نظرات شما عزیزان:

ARam
ساعت16:08---15 دی 1392
سلام عزیزم میشه منو با این آدرس لینک کنی؟آخه قبلی فیلتر شده بود
مرسی


باران
ساعت14:20---13 دی 1392
در خاطره ی کسی ماندگاری که

لحظه های نبودنت را با تمامی دنیا معامله نمی کند



باران
ساعت21:40---5 دی 1392
دلگیرم از تنهایی...نمیدانم از من چه طلبی دارد که هرروز به سراغم میاید....

یک بار عاشق شدم هزار بار توبه کردم

تلخ و بسیار زیبا


negin
ساعت9:09---5 دی 1392
منم در شرف کم آوردنم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • کوه
  • ابر جادو